Rahsia Jadi Kaya Terbongkar Selepas 30 Hari

Rahsia Jadi Kaya Terbongkar Selepas 30 Hari .Maaf bukan satu rahsia sahaja.Sebaliknya 30 rahsia yang akan menjadikan anda kaya selepas 30 hari.Fahamkan betul betul.Kaya bukan dalam sebulan.Sebalik jadi kaya selepas sebulan,setengah tahun atau 10 tahun.Rezeki untuk menjadi kaya tidak terbatas.Anda boleh mencapai kekayaan dalam wang ringgit,harta benda atau budi bahasa.Paling best kaya dalam semua kaya baik di dunia maupun di akhirat.



Renungkan luahan kata-kata berikut.Ada benarnya.Ada logiknya.

Suatu ketika dahulu, saya sering bertanya kepada diri sendiri, apa lagi yang saya tak buat untuk majukan
diri dan keluar dari belenggu kesempitan kewangan? Pergi kerja dan pulang kerja untuk mendapat
gaji setiap bulan tetapi pada pertengahan bulan dah mengikat perut. Tak cukup dengan kerja rutin, saya
cari pula side income; daripada berniaga kecil-kecilan sehingga kepada mencari projek berjuta-juta,
namun keputusannya tetap sama. Saya tetap di dalam kepompong kekurangan wang dan masa. Usia
semakin meningkat, tenaga semakin berkurangan, keluarga semakin membesar, belanja keperluan
semakin meningkat, hutang semakin banyak, harga barang semakin naik, tambah pulak zaman
GST..haihh..saya buntu! Apakah lagi yang saya perlu cari untuk menyelesaikan masalah kewangan ini? 

Mari saya bertanya kepada pembaca semua.Apakah kaya itu satu nikmat.Jika ya anda semua sependapat dengan saya.Dalam keadaan ekonomi yang mencabar ini alangkah nikmat kita dianugerahkan kejayaan berupa wang berjuta-juta,kereta besar yang berderet,rumah banglo mewah yang tersergam indah dan tanah-tanah yang luas terbentang.Dua isteri cantik  yang saling memahami
 
Dalam masa yang sama kita telah memperuntukan wang untuk caruman takaful dan pelaksanaan hibah.
 
Kita diberi kekayaan.KIta mensyukuri dengan melakukan amal ibadah dengan tenang.Kita pergi ke masjid tanpa kerisauan kereta atau motosikal kehabisan minyak.Kita ke kedai membeli belah dengan dompet tebal tanpa risau tak cukup wang.Kita memakai pakaian yang bersih dan selesa tanpa kerisauan baju yang usang dan bertampal sana sini.

Ada anak yatim kita sedekahkan wang ringgit.Maaf bukan sekadar sedekah doa semata-mata.Kita menyumbang dana untuk rakyat Palestin,Syria dan pelarian Kemboja.Kita bahagia dan seronok dengan hidup beramal dengan sedekah,zakat,wakaf dan sebagainya.Oh alangkah bestnya jadi kaya.

Dengan kekayaan itu juga kita berdakwah kepada masyarakat bahawa orang Islam adalah kaya,pemurah dan hebat di dunia berterusan ke akhirat.Kita bantu para peniaga kecil-kecil dengan pemberian dana bersyarat.Jika perniagaan merka sudah maju dan stabil maka kembalikan dana tersebut untuk orang lain yang memerlukannya.

Paling menarik kita wujudkan Kelab Orang Kaya Beriman yang menjalankan aktiviti solat berjemaah di masjid-masjid yang terpilih.Deretkan kereta mewah,kereta supersport dan kenderaan yang berkuasa tinggi di halaman masjid.Jelaskan kepada masyarakat bahawa sekaya manapun, kita tetap sujud sebagaimana orang lain.Tiada bezanya kecuali tahap keimanan kita.Yang pasti kita kaya dan beriman.

Cari slot untuk sesi taklimat rahsia untuk jadi kaya selain dari ceramah agama yang sangat biasa kita dengar setiap minggu.Kita buka minda masyarakat bahawa masjid bukan setakat untuk solat semata-mata.Masjid adalah pusat setempat untuk menjadi hebat,kaya,mewah dan ekslusif dari alam dunia hinggalah alam akhirat.

[nota admin]

Kehidupan stimulasi orang kaya kita hentikan setakat itu.Sebab untuk menjadi kaya bukan setakat berangan-berangan kosong.Nak kaya perlu tindakan.Sebab itu saya amat sarankan anda  mendapatkan 30 Jurus  Kekayaan –Merentasi Laluan Kekayaan 30 Hari




Dalam buku tersebut kita akan dapat :

 
  • Menjadi insan yang kaya bertaqwa
  • Kekal POSITIF apabila menghadapi masalah kewangan
  • Memiliki keupayaan menarik PELUANG yang positif
  • Minda bawah sedar mencari penyelesaian terhadap masalah
  • Menguatkan MINDA MAGNET REZEKI
  • Menguatkan Kepercayaan yang anda boleh BERJAYA
  • Menguatkan gerak hati untuk bertindak ke arah positif
  • Menghilangkan keraguan dan ketakutan
  • Menguatkan intuisi dalaman
  • Memiliki kuasa untuk memilih tindakan yang tepat
  • Memiliki KUASA TINDAKAN hebat, tanpa berlengah-lengah lagi
  • Meningkatkan ENERGI dalaman
  • Meningkatkan FOKUS untuk mengubah kehidupan anda
  • Membuang fikiran negatif dan menggantikan dengan fikiran yang baru
  • Lebih cepat mencapai IMPIAN yang anda tetapkan
 
Dan banyak lagi.Sebagai bonus  boleh mencuba [ Aplikasi Duit ] la ye.
 
Apa tunggu lagi.Jom bersedia untuk menjadi orang kaya dengan melakukan tindakan pertama di >>>>>>SAYA NAK SANGAT KAYA

20 ulasan

Jadi kaya memang best. lagi best kalau jadi tokei Kaya. banyak boleh sapu kat roti.hahaha. gurau je

sama juga masa kat jalanraya..pagi-pagi jem..

ambik roti dan sapu je hehehe

kaya bukan sahaja dengan wang ringgit, tapi dengan ilmu pengetahuan

Mintak jadi kaya akhirnya berjaya juga jadi jutawan...dah dapat jadi jutawan dapat lagi jadi hartawan....tapi cukup susah jadi dermawan...betul ker bro?

kaya dengan ilmu pengetahuan..hebat juga tu

perlu dilatih awal bro..masa susah jadi dermawan maka masa senang lagi la mudah jadi dermawan..

apalah sangat harta dunia kalau dibandingkan dengan iman..ya kan kan

Semoga kita sama-sama kaya. Aamiinn

aamiin dan begitulah hendaknya..

semoga kita kaya peribadi yang tinggi ilmunya baik dunia mahupun akhirat

fokus dan fokus
utk berjaya

kaya peribadi amat dituntut...

ya..itulah yang sebaiknya

orang islam perlu jadi kaya, supaya kita ada pilihan. ramai orang kita yang terpaksa hidup susah & pandang serong pada kekayaan.

sebab itu mindset perlu ditukar..

kaya mesti merujuk yang baik-baik,,

bukan perkara negatif

kita nih nak tak nak jer... semua tuh perlukan masa jugak..

betul-betul.cara pemikiran yang perlu diubah

siapa tak nak kaya dalam masa sebulan.. fuh!

tak perlu dalam sebulan Nik..

satu hari pun boleh..

beli kaya dan roti..

hehehe

bagus informasi nie


EmoticonEmoticon