Kesan Berangan-angan Ke Atas Emosi

Kesan Berangan-angan Ke Atas Emosi…Kesan segera kepada HB ialah keinginan untuk mencapai impian semakin menjadi-jadi.Minda separa sedar semakin kuat bekerja.Aktif mencari solusi.Rasa nak jadi kaya.

Berangan=angan bagus juga untuk kesihatan.Dengan berangan hati kita akan senang dan boleh melupakan sedikit yang melanda diri.Cuma jangan pula berlebihan.Tak baik juga tu.

Pada hari ini HB macam biasa.Ada rasa marah-marah pun ada.Gembira pun ada.Perasaan yang bercampur begini menyebabkan emosi HB kurang stabil.Namun semuanya berjalan dengan lancar.Tidak ada perkara yang tidak diingini berlaku.

kredit : Google

[admin]

HB masih meneruskan tabiat berangan.Mudahan angan-angan  yang HB ceritakan dalam blog mrhanafi.com boleh menjadi kenyataan.Berkat doa pembaca semua.

Angan-angan yang HB buat ini bukan kosong tau.Ia adalah sebahagian dari proses yang ada dalam Hukum Tarikan.


Sekian.Salam motivasi dan jumpa lagi.

8 ulasan

Semoga angan2 yg baik dimakbulkan menjadi realiti... semoga sukses dan terus sukses tuan HB!!

Dgn angan2 la menjadi realiti..

Btul x bro hanafi..

hehe...tak salah berangan kan? kan?
sebab saya selalu juga berangan...hehe

aamiin ..doa kan tuan

memang betul ni bro..tak percaya boleh cuba

jom kita wujudkan budaya berangan

Moga dengan berangan angan akan menjadi satu idea dan inspirasi...

berangan mesti ada teknik dan kemahiran yang betul juga


EmoticonEmoticon