Cerita Di Sebalik Gambar Siri 17


HB tertarik dengan gambar ini kerana ia adalah gambar pandangan mata harimau.Bayangkan sahaja si harimau atau yang lebih popular Pak Belang ini tengah merenung kalian.Tentu tak kalian akan rasa takut dan gementar teramat sangat.

Hebatnya pandangan harimau itu boleh kita ambil auranya.Jika kalian ingin menjadi si penakluk yang hebat maka boleh berlatih dengan merenung padangan harimau tu selama yang boleh,tenung dalam dalam dan minta doa dari Allah SWT agar aura renungan harimau itu meresap masuk malam minda kita.

Mungkin ada yang kurang percaya kot.HB faham dan akur bahawa perkara ini bukan semua orang ada kebolehan untuk percayanya.

[admin]

HB perasan ramai yang cuba ambik inspirasi dari kehebatan harimau.Misalnya seminar  Harimau Menangis,silat cakar harimau dan Hari-Hari Mau (lawak je)

Sekian.Salam ceria dan jumpa lagi.

10 ulasan

Hari hari mau apa tue HH?

Hari2 mau tulis dalam blog ker... :D

Tapi saya kecewa malaysia guna maskot harimau utk pasukan bola tapi kedudukan tak setaraf dengan aura harimau itu sendiri... :(

ok. lepas ni nak try tenung mata harimau ni. mana tau kot2 bleh dapat aura.... hehehe .

harimau = kim jong kook

Dulu penah jumpa harimau liar kat utan.. x sempat tenung mata dah cabut.. ahaha

hari hari mau yang tu...

kalau ada best juga tu..

ramai yang tak rahu apa kehebatan harimau

jika yakin memang dapat punya..

ho..ho..baru saya tahu

maksudnya tuan lebih hebat dari harimau..

Takpe la HB saya tak minat rimau baik tenun rama2 tak seram sgt...hehehe

rimau mungkin tak seram buat puan tapi si abang asben puan yang tenung pasti seram juga kan..


EmoticonEmoticon