Cerita Di Sebalik Gambar Siri 14

tenaga kerja masa hadapan

 

Gambar ini masih panas.Baru diambil oleh sesorang ketika majlis mengambil sijil Tahun Enam anak sulung HB.Tiada apa yang istimewa namun ada sesuatu yang berharga kat situ.Mereka adalah permata negara.Bakal mewarisi kepimpinan negara.Malah boleh menjadi tenaga pakar dan tenaga kerja untuk membangunkan negara ini  nanti.

 

[admin]

 

HB harap ada dikalangan mereka boleh berjaya dengan cemerlang dalam hidup.Setidak-tidak pun boleh menjadi blogger seperti mrhanafi.com

 

Sekian salam motivasi dan jumpa lagi.

 

>>>>Jom Sertai Projek Pendapatan Sampingan<<<

18 ulasan

Wah! Dari gambar pra sekolah dah nampak pancaran salah seorang permata yang bakal mewarisi negara suatu hari ini. Tahniah2 HB kerana berjaya membentuk seorang anak jantan yg skrg susah nak sukses... :)

Peneraju negara di masa akan datang...moga terus sukses ye ^_^

Mesti anak-anak tu bangga kan

moga mereka terus menuju kejayaan..amin

seronok budak sekarang ni, ada graduasi sendiri.

semoga berjaya dan terus berjaya

tahniah kerana telah bergraduasi.. semoga semuanya terus success.. ;)

Tahniah dan selamat maju jaya. Pemimpin masa hadapan negara.

Moga terus cemerlang dan suksess

ya..memang mereka berbangga tu

tulah...dulu tiada macam begini

harapan kita macam tu kepada meraka

betul tu..harapan negara kepada mereka

aamiin dan semoga ia menjadi kenyataan

Semoga semuanya berjaya menjadi insan berguna ^-^

betul tu..kita doakan kejayaan mereka


EmoticonEmoticon