Cerita DiSebalik Gambar Siri 8

bowling

Berdasarkan gambar ini ramai yang sedia maklum bahawa ia adalah gambar bola bowling.Jika bukan gambar bowlling kemungkinan besar gambar gula-gula.Yang pasti jawapan gula-gula tersebut memang kurang tepat.Buktinya ada ternampak pada lubang tu.

Bowling merupakan sukan yang hebat di negara ini.Ada ikon seperti Sharon Lee dan Shahlin Zulkifli.Nie nama HB ingat guna minda dan tak Google tau.Salah silap tolong tunjukkan.

HB pernah main bowling.Namun bermain secara biasa sahaja.Jarang-jarang dapat bermain dengan permainan yang boleh jatuh secara strike.

Cumanya sukan bowling tidak mengeluarkan peluh secara agresif kerana dalam bangunan yang berhawa dingin.Sunguhpun begitu sukan bowling melibatkan pergerakan yang banyak dan minda penuh fokus.

[admin]

Jom main bowling jika keadaan yang mengizinkan.Sediakan duit yang mencukupi untuk sewa kasut dan sebagainya.Main sebagai aktiviti riadah bersama keluarga sekali sekala tentu best.

HB percaya ada yang terasa berat hati nak pergi jika faktor kewangan jadi penghalang.Namun usah risau atau susah hati jika keadaan tersebut terjadi.Boleh baca nukilan hati seorang ‘blogger tu’ dalam entri Mengapa Bahagia Sehari Derita Sebulan.

Sekian.Jumpa lagi dan salam ceria hendaknya.

 

buku online

22 ulasan

Kadang2 layanz juga bowling. Memang bagus kalau dijadikan aktiviti keluarga.

Muda-muda dulu aktif dengan bola sepak...la ni dah beranak pinak, aktif dengan bowling. Alhamdulillah,banyak barang2 elektrik kat umah hasil main bowling :)

dah lama tak main boling.. kalo bawak anak2 bukan main boling tp kejar anak2.

Zumal tak tahu main bowling. Hehe ^-^

MV memang minat dengan shalin zulkifli

Anak2 saya suka gak main bowling....selalu kalau saya yg main bola byk masuk parit je...hehehe

dah lama tak buat aktiviti ni

hai HB...bowling?.. ramai juga member2 yg minat sukan ni...

bowling amat sesuai sebagai aktiviti riadah..

tahniah tuan kerana aktif bersukan..bagus untuk badan dan kesihatan

bawa mr husband je..anak-anak tinggalkan kepada pengasuh..

main bowling senang je bro

wah minat dengan shalin ye..terbaik!

itu tandanya anak lebih terer dari ibunya

cubalah buat sekali sekala

Hai siti..bowling memang sukan yang tak asimg lagi.

aiza tak suka main bowling sebab baling je mesti masuk longkang, tangan menggigil kot masa baling tu.. hehe.. tapi selalu juga ikut kawan pergi main..

Saya suka main bowling... in shaa Allah, ada kesempatan berjumpa, jom kita main bowling ye.. :) :)

orang putih kata..sound like good..in shaa Allah boleh dirancang tu.

Seronok main bowling kalau sekadar nak santai..

betul tu bro..memang seronok..


EmoticonEmoticon