Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak Seluruh Malaysia Tahun 2015

Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak Seluruh Malaysia Tahun 2015…Bulan Ramadan sudah tiba.Kini peluang terbaik untuk kita menjana pahala yang berganda di bulan yang sangat mulia ini.HB pasti ramai yang tercari-cari infomasi ini agar perjalanan ibadah kita lebih teratur dan sempurna,Dengan kesempatan  ini juga HB nak mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam yang berada di mana-mana.

ramadhan

Sebelum kita melihat jadual berbuka puasa dan imsak seluruh negara,HB nak berpesan kepada kaki rokok untuk membaca Tip Power Untuk Berhenti Rokok.Gunakan bulan yang terbaik dan berkat ini sebagai permulaan untuk terus tidak merokok selama-lamanya.Kalian yang rugi dan bukan HB yang rugi kerana berbelanja wang untuk asap tak membawa ke mana-mana.

Apa kata kalau kepada sesiapa yang belum lagi memiliki kad sim Bestmobile boleh gunakan masa puasa ini untuk berhijrah.Sebab Bestmobile memberi ganjaran yang hebat kepada pelanggannya seperti mana dalam info Kerjaya Impian Jana Pendapatan Berterusan.HB juga percaya sempena bulan ramadhan yang al mubarak ini usaha kalian  mencari rezeki halal akan dipermudahkan.

Baiklah kita lihat dahulu informasi tentang jadual berbuka puasa dan imsak pada tahun 2015 yang dipetik dari Portal Jakim.Semoga iannya bermanfaat untuk kalian:

Jadual Waktu Imsak & Berbuka Puasa bagi negeri-negeri seluruh Malaysia 1436H/2015M

  1. JADUAL WAKTU IMSAK  PERLIS
  2. JADUAL WAKTU IMSAK JOHOR
  3. JADUAL WAKTU IMSAK KEDAH
  4. JADUAL WAKTU IMSAK KELANTAN
  5. JADUAL WAKTU IMSAK MELAKA
  6. JADUAL WAKTU IMSAK NEGERI SEMBILAN
  7. JADUAL WAKTU IMSAK PAHANG
  8. JADUAL WAKTU IMSAK PERAK
  9. JADUAL WAKTU IMSAK PULAU PINANG
  10. JADUAL WAKTU IMSAK SABAH
  11. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 1
  12. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 2
  13. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 3
  14. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 4
  15. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 5
  16. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 6
  17. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 7
  18. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon 8
  19. JADUAL WAKTU IMSAK SARAWAK Zon Khas
  20. JADUAL WAKTU IMSAK SELANGOR
  21. JADUAL WAKTU IMSAK TERENGGANU
  22. JADUAL WAKTU IMSAK WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR, PUTRAJAYA & LABUAN

24 ulasan

selamat berpuasa bro.... Khamis nie dah nak berpuasa...

Ramadan sudah sgt dekat.. selamat berpuasa kpd HB dan rakan2 semua. Semoga kita semua sentiasa dilimpahi rahmat keberkatanNYA... aamiin.

sama dengan di indonesia ga ya.
di saya mulai kamis puasa

semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dgn penuh istiqomah ...

Nice sharing HB... Selamat berpuasa yer...

Salam Ramadhan bro.. :)

Salam Ramadhan & selamat menunaikan ibadah puasa.

Salam Ramadhan & selamat menunaikan ibadah puasa.

Salam Ramadhan & selamat menunaikan ibadah puasa.

Selamat menunaikan ibadah puasa yang ke 2.

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa!

Wah... senangnya kalau gini.. nak gi memana pun tak kesah.. bukak jer website HB nih sebagai rujukan. good job bro.

ya..selamat berpuasa..

amin dan selamat berpuasa.

ya..sama-sama kita berpuasa

itulah yang kita harapkan dalam tahun ini..tak depan tak pasti la pulak.

selamat berpuasa juga...

selamat berpuasa juga bro..

ya..salam Ramadhan juga tuan..

terima kasih dan sama-sama kita merebut ganjaran yang diberikan..

tak sangka sekejap sahaja masa berlalu..

terima kasih dan selamat berpuasa juga.

ya..ke..ok la kalau macam tu.


EmoticonEmoticon