Cara Masak Nasi Ayam Arab

Cara Masak Nasi Ayam Arab…Assalamualaikum dan salam sejahtera.HB minat masak.Namun tak ada kesempatan untuk mencuba pelbagai resepi yang dipelajari kerana kekangan masa dan bahan-bahan masakan yang terhad sumbernya.Untuk mengekal minat dalam dunia masakan HB cuma menonton rancangan TV berbentuk masakan maupun membaca blog yang ada menulis resipi masakan.

sedapnya nasi arab ayam

[ Kredit gambar kepada masaknasiarab.com ]

Namun begitu HB bukan terlalu asing dalam bidang memasak nasi ayam.Sebab HB memang bekerja secara rutin memasak nasi ayam di restoran segera.Cuma kali ini HB yang mewar-warkan Cara Masak Nasi Ayam Arab.Sesiapa yang berminat tu boleh pergi ke link yang HB sertakan.[KLIK SINI]

HB berharap sentiasa dilimpahi rezeki supaya kehidupan ini lebih lancar dan menyeronokkan.Ada rezeki lebih boleh layan nasi ayam arab di restoran yang banyak menyajikan menu tersebut.Mungkin ada dikalangan kalian yang sukar nak dapat rezeki maka HB ada tulis satu entri bertajuk Petua Dapat Rezeki Yang Berkat.Ada masa dan sangat memerlukan petua tersebut jemput baca la ye.

[admin]

Nampakannya HB amat kesuntukan masa kali ini.Biasalah sibuk promosi satu bisnes yang menyertakan imbuhan yang sangat hebat.Maklumat dan penerangan lanjut boleh kalian semua baca dalam artikel Dapatkan Perlindungan Takaful RM100 Ribu.

Sekian.Salam motivasi dan jumpa lagi.

21 ulasan

Nasi arab memang makanan kegemaran anak-anak saya. Selalunya, nasi arab ni saya masak kat kedai aje...hihi
Lepas ni boleh belajar lah..

Anak saya yang umur 5 tahun siap mintak mama nya masakkan nasi arab..memang penangan nasi arab ni diluar jangkaan!

Makan nasi Arab di kedai mahal. Buat sendiri boleh jimat belanja sikit...

wow your wife must be very happy to have you to help her in food preparation
MY-Emily

aku suka makan nasi arab ni, sampaikan aku beli untuk makan aku sorang kadang kadang, hehehhe

saya mkn confirm x habis ... huhuhuuu

masak kat kedai..ho..ho..bestnya

nanti bulan ramadahan kita jual nasi ayam arab pulak..

yalahkan memang mahal..tu.

absolutely right..that the good way to be good husband too.

hidup bujang boleh la macam tu bro..he.he..

ini mesti orang yang jaga badan..terbailk la kalau macam tu..

Fuhh.. tercabar perut tengok tengah2 hari ni.. baru nak lunch.. bertambah selera pulak tengok.. :D

Perhh... menyelerakan sungguh lah nampak gambar nasik ayam arab tuh... eeee lapar balik nih..

http://supernifzvitamin.com/national-conference-shaklee-2015/

nasi ayam arab memang sedap..

masa puasa..pasti amat mencabar..

Baru 2 hari lepas makan nasi arab ni...

Memamng sedap nasi ayam arab, tapi tak boleh makan selalu, nanti jemu...hehe

Saya kalau nak try masak, guna yang dalam kotak tu jer, siap beras dan rempah ratus. Cari bahan untuk buat sos dan salad jer. Yang lain macam bawang dan halia biasanya dah ada kat rumah :)

Memang terbaiklah nasi arab ni. Kitaorang suka makan kat kedai Mr. Kebab & Biryani kat Putrajaya. Kalau kat Cyberjaya tu Saba' memang sedap gak

kalau ada pakej macam tu..lagi best

saya tengok kat bazaar Ramadhan..harga cuma RM8 satu set


EmoticonEmoticon