Biar Gambar Berbicara Siri 2

buah mangga best

[admin]

Baru-baru ini HB perolehinya di pasar borong  sayur di Stutong.Harga RM5 untuk sekilo.Nak makan tak?.Ho..ho..cari sendiri.Senang cakap.Makanlah buah tempatan untuk kesihatan.

Sekian.Jumpa lagi.

23 ulasan

Buah apa tu? mangga? lain macam je warna buah tu

amboi , tayang je ya ... mangga ke

huhu...macam sedap mangga tu...

sedapnya buah mangga tu.. manis tak?

mak aii, murahnyer. Sakan ler memborong yer HB...hehe

terbaek.. nak beli manga la balik ni

apa boleh buat..tayang je la..he..he..

tidak dinafikan memang sedap

tak borong..cuma beli di tempat borong..harga runtuh tu.

boleh cari la lepas nie bro.

Buah mangga memang favourite Mek ila. Suka sangat. Kalau yang masam cicah dengan kicap dan gula.

fuhh..cecah dengan kicap campur gula..memamg terbaik

lama dah tak ke Stutong huhu 10 tahun dah

Emel sikit HB.. :) :)

Mangga apa ni? Macam mangga siam.

terlalu banyak dah berubah..

kalau pergi Sarawak tu..PM saya he..he..

tak pasti mangga apa..tapi memang sedap dan manis isinya

Kenapa kaler dia tak macam buah mangga?..huhu

kaler tu yang cantik..he.he..

Balik kampung cuti hari pekerja yanglepas pulun makan mangga muda cicah dengan kuah mak bee, memang sedap la...


EmoticonEmoticon