Kerja Offshore: Dapatkan Panduan Lengkap

Kerja Offshore: Dapatkan Panduan Lengkap…Teringat HB ketika melawat  Wilayah Persekutuan Labuan sedikit masa dahulu.Kelihatan pagi-pagi lagi pekerja offshore sudah berkumpul di depot untuk ke plantar masing-masing.Ramai lelaki dan sedikit sahaja wanita.Wajah mereka ceria.Ini mengambarkan hati mereka gembira dengan pekerjaan tersebut.Maklum sahaja gaji mereka sangat tinggi dan waktu bekerja pula fleksibel.Ada sapa-sapa yang berminat ke ?

Jika kalian  berminat boleh dapat ebook yang hebat ini di Kerjaya Mewah Oil & Gas Dan Jadi Jutawan Industri.HB percaya kalian bakal mendapat satu ilmu yang amat berguna dan bermanfaat.Tak rugi membeli tau.

 

Berikut ialah pengakuan Sham Rahman iaitu penulis ebook itu sendiri.

Saya mempunyai pengalaman hampir dua dekad dalam industri petroliam dan pernah bekerja di beberapa syarikat antarabangsa seperti
Schlumberger, Shell dan Petronas sendiri!

Kini akan dibongkarkan dengan segala rahsia, cara
dan teknik bagaimana untuk berjaya mendapatkan peluang kerjaya
mewah sehingga menerima imbuhan gaji lebih 5 ANGKA sebulan.

Ramai orang yang layak menyertai industri petroliam tapi mereka
tidak sedar atau kurang arif tentang apa potensi yang ada dalam
industri ini.


Ini SEBABnya:


1)Industri petroliam sebenarnya sangat besar, ia pasti bernilai
sehingga trillion dolar Amerika! Jika besar industri, pasti lebih
besar peluang kerjayanya!

2)Industri petroliam bersifat Antarabangsa, jadi peluang nak dapat
gaji dollar Amerika pasti ada!.


3)Kebanyakkan syarikat minyak juga berfungsi seperti
syarikat-syarikat dalam industri lain.

Oleh itu, mereka juga perlukan setiausaha, akauntan, eksekutif
jualan, pegawai kewangan, pengurus, malahan juga pegawai
keselamatan secara amnya.

Percaya atau tidak, mereka ini
juga menerima gaji yang lebih lumayan dari industri lain  .
Setiap hari pasti ada banyak syarikat yang mencari
mereka yang berkelayakan untuk memenuhi kekosongan jawatan dalam syarikat mereka, jika kena gayanya dan ada persamaan kerjaya atau kelulusan anda sekarang, anda boleh di beri peluang.


Anda perlu mencari "pintu" untuk menyertai industri
ini dan Sham Rahman sudi membantu anda mencari "pintu"
tersebut.....di >>>>> SINI

 

kerja offshore

Kesimpulan dari admin,

Memandangkan HB dah memilih blogger sebagai kerjaya maka kerja offshore bukan pilihan utama lagi sekarang.Namun anak-anak muda yang masih bersemangat nak dapat duit banyak jangan lepaskan peluang ini.Percayalah kalian amat berpuas nanti kerana kerjaya tersebut pilihan tepat buat kalian.

Sekian.Salam motivasi dan jumpa lagi.

23 ulasan

bukan bidang ni bergaji besar juga stabil banding dgn industri lain. masa muda bagus buat kerja ni.

pernah kerja dengan jabatan ini dahulu selama 6 bulan boleh tahan gak gajinya

Kerja bidang ni memang lumayan!

Impian ramai lelaki nak join O&G ni

memang masyuk la kalau dapat kerja Oil & Gas ni macam si Amran tu

mudahnya sekarang ni..macam-macam panduan ada. Tinggal kita nak baca dan praktikkan je :)

Terima kasih di atas panduan yang diberikan.. Semoga semakin ramai yang akan mendapatkan panduan ini...

gaji memang besar..tapi kena tahan untuk tinggalkan keluarga di daratan.

gaji mrk mmg besar . kerja lak seminggu kat pelantar , seminggu cuti ... best kan ...

Peluang yg baik buat mereka yg layak... tak semua berpeluang kan...

orang muda memang bagus tuan..masih ada tenaga lagi

apasal boleh berhenti..

kalau saya belum kahwin memang ambik punya!

ya..nak kejar duit yang banyak

rezeki orang kerja minyak!

betul tu tuan puteri..

ya..untuk orang yang berminat..

sekali sekala bagus juga tinggalkan anak dan isteri

ada pelbagai sistem...ada yang 3 bulan kerja dilaut dan tiga bulan cuti

mereka yang layak ..mesti minat teknikal dan ada peluang..

jadi tukang masak pun boleh kerja di pelantar

Panduan yang berguna bagi mereka yang layak dan berminat :)

bro cal patut ambik ..

wahh..ada gak panduan macam ini yek.


EmoticonEmoticon