Tips Rawat Hati Yang Kecewa

hati kecewa

Tips Rawat  Hati Yang Kecewa…Lain macam je bunyinya.HB ada apa-apa ke?Macm orang baru putus cinta pulak...Ehem..ehem.Tak ada.Serius penulisan entri ini tidak merujuk kepada sesiapa yang berkenaan.Tak kira secara langsung atau tak sengnaja.Namun HB percaya ia mungkin bermanfaat kepada mereka yang tengah mencari maklumat ketika ini.

Sebelum merawat sesuatu penyakit,maka perlu mengenal pasti apa sebenarnya berlaku.Paling bagus hingga ke akar umbi.Dari situ kalian boleh mendapatkan kaedah terbaik untuk merawatnya dan seterusnya mengatasi supaya tidak lagi berulang pada masa yang akan datang.

Begitu juga dalam kes rawat hati yang kecewa.Secara lumrahnya hati yang kecewa selalu melibatkan hubungan pasangan.Tak kira pasangan hidup,kekasih atau sekadar persahabatan.HB galakkan kalian usaha untuk Ketahui Sikap Sebenar Pasangan Anda!

 

Kesimpulan dari admin,

Penulisan kali ini akan bersambung lagi.Insya Allah boleh ditemui tips yang seterusnya.Apa yang HB ceritakan baru tips asas iaitu kenalpasti puncanya.

Sekian.Salam motivasi dan semoganya iannya bermanfaat.

22 ulasan

Betul tu HB..kalau nak rawat sakit kena tau apa puncanya kan...

saya pernah banyak kali patah hati... pendapat peribadi saya ialah untuk mengelakkan (macam mengatasi) patah hati ialah dengan menguatkan hati tu sendiri, hati yg kuat takkan luka atau patah dan tak perlu dirawat pun...

Semoga membantu kpd mereka yg sedang berduka patah hati..

Soal Hati memang sukar dimengerti .

Kalau patah hati, elok mengadu kepada Sang Pencipta. Lebih tenang in sha Allah :)

kalau dia berbicara baik diam itu tanda hormat dan hargai. jangan melawan tinggi vokal sudahlah..

udah-udah la bro..jangan kecewa lagi..hu3

Buat artikel lagi bagus dari melayan blues..

Yang penting bila rasa kecewa,,,kita mesti tau hati ini milik siapa...InsyaAllah tak kecewa lagi..

itu asasnya ..lain-lain adalah tindakan lanjutan!

betul..orang yang patah hati..jenis yang tak kuat..berlatih menguatkan hati memang bagus!

harap-harap macam tulah gayanya!

sangat tepat..dan iannya langkah terbijak sekali

paling takut berlatih vokal..ho..ho..

he..he..hero tak mudah kecewa!

saya risau artikel itu ada unsur-unsur lagu blues..

ya..serahkan kepada Allah SWT..terbaik!

Patah hati.... Lawan perasaan tu.. Positif....

Hati saya pernah kecewa bila orang yang saya suka tu dah ada orang lain. Kecewa sangat. Siap nangis. hehehe. x malu

sayalah antara yang seringkali patah hati..kesian saya kan..huhu

ho..ho..mesti lawan punya

cinta memang bikin orang macam tu..

jangan terlalu emosi..tak baik tau!


EmoticonEmoticon