Gambar Terbaru iPad Mini 2014

Gambar Terbaru iPad Mini 2014…HB dah lama mengidam nak beli iPad.Modal sahaja tak cukup.Fikir punya fikir lebih baik HB layan gambar sahaja.Seronok tengok gambar kesukaan.Awas,Jangan tengok gambar Kim Kasdashian pulak.Gambar artis tu tak senonoh.

www.apple.com

Cuba bayangakan kalau HB dapat sembat 4 sekaligus.Fulamak!Menggigil kaki dan tangan nak guna yang mana satu.Rasa masih belum puas.Kita layan lagi dengan gambar yang ada dibawah ini:

iPad mini 3

Cerita lanjut tentang ipad ada di tulis oleh rakan blogger HB iaitu Bro Kamil Salleh.Jom baca di link >>>>iPad Air 2 Dan iPad Mini 3 Terbaru Daripada Apple

 

Kesimpulan dari admin,

Kalau nak beli gajet seperti ini fikir masak-masak.Kaji dari pelbagai sudut termasuk keperluan dan kemampuan.Jika ya.Maka silakan .Jika belum harap bersabar kerana gajet ini pasti akan turun harganya nanti.Percayalah.

Sekian.Salam motivasi dan jumpa lagi.

15 ulasan

Bestnya ipad mini ni, kalau HB sembat 4 sekaligus, bagi la saya 1 ya hehe

eh, sama pulak kita
dah lama mengidam nak beli tapi modat belum cukup

suka pakai iPhone 6 lagi dari iPad ni.

kalau ada 4 .memang tiga biji itu untuk kontest..he..he..

jadikan wishlist..2015 nanti..

lain orang lain caranya..

Setakat ni mmg puas hati dgn ipad.. pasti yg ni lebih baik dari yg sebelumnya. Thanks sharing HB..

samalah kita HB...puteri pun teringin nak beli ipad...tapi kena tunggu 2015 je kot...hehe

masih setia dengan tab 2 aku ni je..huhuhu

wow! kuat untung tuan..dah pakai ipad

tak lama lagi..tahun 2015..

pakai tab pun bagus juga

errrr.. teringin hendak menambah gajet. tetapi sayang dengan s3 nih. hehehe...

Saya pun teringin juga memiliki ipad tapi tidak ada ongkos.. hehe Kalaulah dapat percuma pasti dunia sepeti milik saya haha.. tapi kata orang tua tak perlu terburu-buru kalau memang jodoh itu semua tak kemana..

Best kalau dapat satu ni..huhu barang rare bro...


EmoticonEmoticon