Tahniah Top 100 Komen Terbanyak

100 komen terbanyak

Tahniah Top 100 Komen Terbanyak…HB termasuk dalam senarai ini.Satu petanda yang baik dan positif.Namun dengan pendedahan senarai ini maka para peserta akan memecut saat akhir.Jika belum berada pada tahap selamat maka akan terjatuh ke bawah dari ranking 100 orang.HB berharap para peserta yang belum tersenarai boleh berusaha sekuat mungkin supaya contest cabaran iPhone 5s bertambah sengit.

Senarai yang ada dibawah akan berubah dan jika nak tahu keduduikan terkini sila layari denaihati :

 

  1. sensasi2020(1897)
  2. Uncle Zuan(1791)
  3. Sally Yatiey(1482)
  4. nikkhazami(1477)
  5. UpProfits(1304)
  6. cahayacinta(1102)
  7. kisah si dairy(1018)
  8. Mrsyatie(974)
  9. fatihahfazlin(964)
  10. wawaabdulhadi(884)
  11. hpmurah2u(804)
  12. namiacinta(769)
  13. Lekors(695)
  14. Majalah Jualan(617)
  15. Relaks Minda(494)
  16. precious cla(405)
  17. Wira Merah(392)
  18. Syaza Nazurah(334)
  19. mawarberduri4147(333)
  20. Umi Kasum(329)
  21. blogger lelaki(301)
  22. Zamani 84(265)
  23. Hero Borneo(224)
  24. ohpilihanku(213)
  25. Top Seo Friendly(213)
  26. Azhafizah(211)
  27. Mohd Ridzwan(210)
  28. adna2029(195)
  29. Tengkubutang(189)
  30. hasrul hassan(179)
  31. putributterfly punyablog(169)
  32. Vander Good(164)
  33. JMR23(160)
  34. qtiechan(151)
  35. adarain(146)
  36. Norazizah(139)
  37. zaza zehra(139)
  38. cikgu naman(135)
  39. Sobri Mansor(123)
  40. Cetusan Suara(115)
  41. iuzira(113)
  42. Akif Imtiyaz(109)
  43. Aksara Biru(105)
  44. shamiera osment(104)
  45. ainun(104)
  46. Blurrr4evablurr(103)
  47. kizmyself(100)
  48. onlajer(98)
  49. Afifi Shamsuri(93)
  50. Shaira Diaries(91)
  51. sohoque(88)
  52. Scha Nazri(86)
  53. SentiasaPanas(86)
  54. faizuddin fuad(83)
  55. Kinderbueno Wolf(82)
  56. puteraohtrabulan(74)
  57. hajar ashikin(70)
  58. Nurul Aina(69)
  59. suri(69)
  60. titan(67)
  61. Rosni Emilinda Mat Yamin(61)
  62. Norfanil(58)
  63. Kamil Salleh(58)
  64. Bistari Corner(58)
  65. nord(54)
  66. Murni Mohd Yusof(52)
  67. fazrol(51)
  68. cheramiche(51)
  69. sekilass(51)
  70. paly(50)
  71. Fyda Noh(50)
  72. Rara Zack(50)
  73. Nisa Ahmad(50)
  74. doulnut(47)
  75. depalmaSP(47)
  76. TheTiramisuLovers(41)
  77. Jaakechik(40)
  78. Anies Msletoes(40)
  79. Eshamz Halim(36)
  80. EjamOthman(34)
  81. MK Hakimi(33)
  82. Kanvas Dakwat(32)
  83. misz aa(31)
  84. pipoq(29)
  85. Pondok Kecil(25)
  86. Wan Zawawi(24)
  87. Dulu Lain Sekarang Lain(22)
  88. amirul hakim(22)
  89. 1000 Free Download(22)
  90. Khairil Mazri(21)
  91. daddydee(21)
  92. AbahBZ(20)
  93. Syazwanie Afandi(20)
  94. Ismail N(20)
  95. Ezad Skytech(19)
  96. Hairul Azni(19)
  97. Irdina Ibrahim(19)
  98. Atikah Norbaki(18)
  99. Azri Johan(18)
  100. Mohd Norzali(18)

 

Kesimpulan dari admin,

Tersenarai untuk berada pada 70 komen terbanyak belum jaminan untuk berada di pusingan nanti.Jika ada rezeki maka HB ada peluang untuk ke pusingan akhir pulak nanti.Selepas itu tak tahu apa pula tugasan yang menanti.Apa yang pasti HB telah menulis entri Terkenang Kisah Lama Buat Minisite

Sekian.Salam motivasi dan teruskan perjuangan.

18 ulasan

Tentu 'banyak kerja' nak masuk dalam top100 ni....

unutk kejar top70 masih terbuka lagi tu..cuma unutk kejar top10 rasanya memang letih nak kejar tu..tapi kalau ada usaha pasti ada jalan..hu3

kalau saya ngejar jumlah komentator di blog ini bisa kwalahan ni, dah terpaut sangat jaug mas

memang banyak kerja..ada blogger yang tak sanggup tak buat rutin harian blogging untuk fokus cabaran tersebut

top 10 dah terlalu jauh untuk dikejar..saya memang tak terdaya dah..faktor umur

memang sukar sangat tu..bro!

terima kasih..terlebih rajin pun ada

Asyik dok komen ingatkan dah tertinggal jauh... agak2nya dah selamat kot...cukuplah.
Semoga HB kekal tersenarai...

ya..blog bro BM terselamat..jauh ke hadapan

Tak sangka aku pun tersenarai. Perjuangan belum selesai. Target untuk membawa iPhone5s terbang menyeberang Laut China Selatan….

Semoga sukses bro!!

teruskan perjuangan bro..saya sokong !

terima kasih atas sokongan padu..

Tahniah tuan HB. Semoga terus berusaha meningkatkan jumlah komen di blog DH. Saya ditangga 40. huhuhuhuhu

sekarang semakin sengit lah bro..dan terima kasih kerana memberi sokongan


EmoticonEmoticon