Cabaran Kedua Kontest iPhone 5s Bermula

Cabaran Kedua Kontest iPhone 5s Bermula…Masa yang ditunggu-tunggu oleh para peserta kini sudah tiba.Debaran kian terasa kerana tarikan hadiah yang cukup lumayan.Kiranya menjadi terbaik jika berjaya memenangi hadiah telefon pintar tersebut.IPhone 5s adalah satu gajet yang menjadi kegilaan peminat telefon.

 

iPhone 5s

 

Seramai 14o peserta akan beradu peluang untuk mendapatkan iPhone 5s yang diwar-warkan tersebut.Tugasan pertama sudah selesai sekian lama.Kini tugasan kedua menunggu para peserta.Pada kali ini para peserta dihendaki menjadi pengomen terbanyak dalam blog denaihati selama sebulan bermula pada 15 September 2014 sehingga 15 September 2014.Tugas yang seakan-akan mudah tetapi mencabar kerana perlu bersaing untuk memberi komentar terbanyak.

 

Hanya 70 peserta yang terbanyak memberi komentar akan memasuki pusingan akhir.Laluan memang mencabar dan itulah nikmatnya menyertai apa-apa kontes.

 

Perlu juga diingatkan kepada para peserta termasuk saya supaya sentiasa kemaskini jumlah  link para penaja.Jika tidak akan tersingkir dari senarai.Syarat lain ialah meletakkan banner Qurban Di Kemboja supaya lebih menarik perhatian.

 

Kesimpulan dari admin,

 

Sungguhpun saya pernah menjadi pemenang komentar terbanyak dalam Cabaran Duit Raya Aidilfitri 2014 bukan jaminan untuk berjaya lagi.Suasana berbeza dan para peserta kontest pula lebih ramai.

 

Namun saya mengucapkan sejuta terima kasih kerana pihak penganjut team Denaihati dan para penaja kerana memungkinkan peluang saya untuk memiliki iPhone 5s.

 

Sekian.Jumpa lagi dan salam motivasi untuk semua.

10 ulasan

Wah! semakin mencabar kontes tu... semoga Tuan dapat iPhone 5 S tu, kalau tak dapat hadiah pergi beli saja satu..

nak beli tu..mau cari duit lebih dulu

sekalai lagi semuga sukses untuk Cabaran Kedua Kontest iPhone 5s.

semoag kita dapat harung dalam kedaan tersenyum heeeee

ha..ha..itu sudah semestinya

hoho..memang sakit la nak kira komen tu semua.

Semoga berjaya bro.. all the best!

nak buat komen banyak-banyak sakit juga ho..ho..

terima kasih tuan KK..


EmoticonEmoticon