iPhone 5S Gajet Impian Setiap Blogger

iPhone 5S Gajet Impian Setiap Blogger…Terbaca sahaja kontest iPhone 5S  dalam blog denaihati,hati saya berbunga-bunga.Bisik hati kecil , saya berpeluang untuk memiliki gajet yang terbaik dalam kategori telefon pintar.Mulai dari saat itu minda sedar saya mula terbayang-bayangkan rekabentuk iPhone 5S.

Wow!

Cantikknya!


hero_hero_mba_11

Sebelum kejadian…

Tanpa memiliki iPhone 5S,hidup saya macam biasa.Hari-hari yang saya lalui tiada yang hebat.Saya rasa sangat ketinggalan melihat rakan-rakan menayangkan  telefon pintar masing-masing.Baik masa berjalan,duduk dan tidur.Mereka seolah-olah menjadikan gajet telefon pintar sebagai teman yang sangat akrab.Bagaikan aur dengan tebing atau isi dengan kuku.


ios_hero_mba_11

 
Melihat kembali telefon bimbit yang saya pakai sekarang  ini ternyata saya bukan seperti blogger.Malah ramai yang tidak sedar bahawa saya cukup aktif berblogging.Kerja secara online namun gajet masih old timer.Yalah.Guna telefon untuk terima masuk dan keluar panggilan.Ada sesekali sekala guna SMS.

Kekadang saya terfikir mengapa saya belum berjaya mencapai apa yang diimpikan.Pertanyaan mengapa dan mengapa sering menerjah pemikiran sedar dan luar sedar saya.Lantas cara paling wajar untuk mengukur tahap impian saya ialah meletakkan sasaran supaya dapat telefon pintar iPhone 5S

Semasa kejadian…

Saya mengambil keputusan untuk menyertai contest dengan menulis satu entri yang bertajuk  “iPhone 5s gajet impian setiap blogger”.

Pihak penganjur iaitu denaihati telah menetapkan syarat supaya entri ditulis secara kreatif yang panjangnya lebih kurang 300 patah perkataan.

Mereka juga menetapkan supaya saya menghebahkan penaja utama dan juga 22 orang penaja individu yang hebat dan pemurah seperti di bawah:

Penaja Utama
  1. http://amariman.com
Penaja Individu
  1. http://www.ombakcreatives.com
  2. http://ejamothman.com
  3. http://www.eridy.com
  4. http://www.hilalazmi.com
  5. http://www.eizil.com
  6. http://www.asamboi.my
  7. http://www.diarymama.com
  8. http://pendekarberkuda.org
  9. http://www.saji.my
  10. http://abangensem.com
  11. http://www.enveeus.com
  12. http://www.pakarniaga.com
  13. http://anarm.net
  14. http://www.daddydee.net
  15. http://www.sunshinekelly.com
  16. http://sweetkurma.com
  17. http://awn.my
  18. http://mawarmerah2008.com
  19. http://www.blogieta.com
  20. http://www.broframestone.com
  21. http://www.akmaomar.com
  22. http://khairilmazri.com
  23. http://wowberita.org/
  24. Japan Budget Trip

 
*Salah seorang penaja telah kembali ke rahmattullah..mari sedekah al Fatihah kepada Blogger arwah Syuhada  (http://www.syuhada1981.com/)

Syarat-syarat penyertaan  lebih lanjut boleh kalian perolehi dengan senang hati di www.denaihati.com
 
Selepas kejadian..
 
Tugas saya seterusnya ialah menghantar penyertaan sebelum 24 Ogos 2014.Selepas itu menanti tugasan yang seterusnya .Tugasan selepas ini saya sendiri belum tahu lagi.Buat tugasan mudah atau tugasan mencabar.Kita tunggu dan lihat.
 
Jika rezeki saya maka saya akan mendapat gajet terbaik masa kini iaitu iPhone 5S.Nak cakap yakin tak boleh juga.Cuma yang perlu kesungguhan saya untuk menyelesaikan tugasan seterusnya.
 
 gambar iphone 5s gold
 
Kredit gambar : denaihati
 
 
 
Kesimpulan dari admin,
 
Entri ini saya tulis dan hantar sebagai penyertaan dalam cabaran contest iPhone 5S Gajet Impian Setiap Blogger.
 
Pembaca dan rakan blogger yang budiman tolong doakan saya untuk berjaya mencapai impian ini.Semoga kejayaan ini nanti memberi inspirasi dan motivasi kepada kalian semua.
 
Jumpa lagi dan salam motivasi
 
 
 
Insan yang terhebat dan terhormat kerana ilmu.Jadi cintailah ilmu untuk dunia dan akhirat— Portal Ilmu



34 ulasan

Gud luck bro...mana lah tau kalau2 ada rezeki kan.... aku pun nak cuba jugak ni tapi idea tak mari lagi....ekekekekeke... :-bd

Semoga berjaya. Gajet impian semua orang tu :D Byk saingannya

Masih berfikir2 sama ada nak sertai atau tidak. Samalah kita...masih guna hp hanya utk call dan sms jer...teringin juga yg canggih2 ni... hehe
Semoga berjaya dgn cabaran iphone-s ini dan berjaya bawa pulang sebijik...amiin

Nak menang jugak iPhone 5s ni. Kalaulah ada rezeki... Yahoo!!!

terima kasih..cuba sahaja mana tahu ada rezeki tu!

banyak saingan menunjukkan ia adalah kontest yang bagus

join sahaja bro...apa nak fikir panjang-panjang

kalau menang memang seronok banget!

Good luck and all the best bro...

Regards,
-Strider-

cerita yang menarik HB... macam ada peluang yg cerah je... :)

Good luck..semoga gajet impian menjadi realiti :)

oh.thanks my friend!

ha..ha..harap macam tulah..amin

terima kasih kerana support dan amin!

Semoga berjaya bro Hanafi... All the best!!!

ya..terima kasih tuan!

Huhu..semoga ada rezeki untuk merasai kehebatan iphone ni..terbaik...hehe

Semoga berjaya.. Baru nak mencuba tulis2 sikit untuk contest.. Huhu

Selamat berjaya HB dalam kontes iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger ni..:)

Selamat berjaya di dalam contest yang hebat ini bro :-)

Good luckk awak! Moga ada rezeki yerr! Amin :)

billion terima kasih sudi sertai cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger dan semuga sukses ke tugasan seterusnya
p/s: ada ralat sikit, sila lihat FB message.

teruska berusaha bro mana tahu ada rezeki

terima kasih kerana bagi sokongan terbaik punya

ho..ho..terima kasih!

harap macam tu..terima kasih

sama-sama tuan..ralat itu sudah saya perbetulkan!

Salam kemerdekaan kali ke-57. Semoga terpilih ke cabaran seterusnya. Insya Allah... Moga ada rezeki untuk anda untuk impian miliki gadget canggih iPhone 5S.

Assalamulaikum....buat hero kta. Semoga berjaya ke cabaran seterusnya...Insya Allah.

Assalamualaikum.... salam merdeka buat anda. Entri anda amat menarik dan mantap. Semoga berjaya ke cabaran seterusnya. Sudi-sudilah berkunjung ke entri contest saya jugak ya......!
TQ...

terima kasih dan begitulah hendaknya..amin

Waalaikumsalam..terima kasih kerana memberi sokongan ini

taklah..ada yang lebih baik dari itu!


EmoticonEmoticon